Resolutioner | Haderslev Radikale Venstre

Resolutioner

Her kan du finde resolutioner vedtaget på Radikale Venstres landsmøder
Som medlem af Radikale Venstre har du masser af mulighed for at påvirke partiets politik. For eksempel til det årlige landsmøde, hvor de radikale medlemmer fremsætter og stemmer om resolutioner. En resolution er et kort politisk budskab, der gælder som landsforbundets politik de efterfølgende to år (og fra 2017 i tre år), hvis det vedtages af medlemmerne.

Her finder du de seneste års vedtagne resolutioner. Har du lyst til at fremsætte en resolution til det næste landsmøde, så hold øje med radikale.dk fra ca. 1. juli og frem mod landsmødet i september, hvor vi løbende offentliggør resolutionsprocedure og andre praktiske informationer om landsmødet.

Gældende landsmøderesolutioner

Resolutioner fra tidligere landsmøder